Bikinis är färskvaror

(fråga inte vad jag gör med handen för de har jag inget svar på..)
Varje år kommer sommaren, vilket betyder att du varje år måste tvingas gå runt i affärerna och pröva bikini efter bikini. Det finns några viktiga saker när man letar efter sommarens snyggaste bikini. 1. den ska sitta uppe utan att behöva skära in i allt de fett som tjejer oftast tycker att dom har 2. alla får inte ha likadan bikini som dig 3. den ska ge bikiniränder som man kan leva med att ha (det är inte snyggt med för breda bikinilinjer som syns när man har linne osv.) Men det viktigaste är nog trots allt att du själv måste trivas i den! Jag älskar min bikini iår, fast det gör jag varje år, sen står man där sommaren efter med förra årets bikini i handen och tänker, hur fan kunde jag ha den här på mig? Bikinis är färskvaror.
.
.
.
För den individ som la märket till mina klackskor som står på golvet; jag blev kär. dom är så somriga! Det ända problemet är att jag är 173 cm lång, vilket är ganska långt. jag blir alltså väldigt, jättelång när jag har dom på mig. Även fast jag hade det i bakhuvudet när jag såg dom i affären kunde jag inte låta bli att köpa dom! nu står dom hemma på golvet och bara ser fina ut! men vem vet, kanske kommer det en dag då dom passar perfekt till outfiten! det är bra att ha alltså! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0