Galen helg, aa fast nä.

Ingen är säkert förvånad, not me either.
min helg har bestått av felix. kort sagt.

Fredag:
- Jobb, sen kom Felix och sov hos mig. myspys :D


Lördag:
- Mot bredäng, Felix spelade match som jag kolla på.
grattis till vinsten, MB van med 8-3 typ eller nåt, as duktiga iallafall.


- På kvällen så var de tjejmiddag hemma hos Josefine. riktigt värt!
tack josefine för goda bakelser å fint sällskap! :)


Söndag: 09.00 utanför felix dörr. kollade på barnprogram å slappade.
förlåt felix för att jag brotta ner dig på golvet men jag är starkare än dig,
så är det bara... inte lätt för dig alltid (Y)

- 13.30-19.00, jobb. inte lika mysigt, hehe as tråk rättare sagt..


å sist men inte minst:
- Pappa kom hem från las vegas i fredags.
som han alltid brukar göra så hade han köpt presenter till mig å bror.
detta fick jag och jag är så tjock sjukt nöjd! älskar den! :)



Kommentarer
Postat av: knas :)

Vad heter Felix i efternamn?? :D

2010-12-09 @ 19:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0