fusk enligt mig

Jag tycker att detta är halvt fusk enligt mig.
jag tycker båda är sjukt bra å har inget emot dom,
men ska inte alla vara med på samma promisser?... :S
Linda varg i Idol 2010.
låten, lixom hur känd är inte den? alla har väl hört den när dom va mindre?
hon är ju redan känd
Elin blom
melodifestivalen? eehm? inte känd? visst i finland men erfarenheterna finns ju
Geir rönning
samma som elin, melodifestivalen finland, har ju erfarenheterna lixom
Daniel Norberg,
jaa... över 100.000 tittare på youtube på en låt han vunnit en studioinspelning med.
jaa.. det finns säkert fler men här är några.
om man tar olle t.ex. som är heelt okänd, som själv påstår att han inte ens
vågade gå upp och sjunga kareoke på fyllan förut, så har ju artisterna liiite olika förutsättningar.
är det rätt eller fel att det ska få vara så? fel enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0