senaste tillkommorna till mitt liv

1) t-shirt gina, fick också stå för dagens outfit ;9
2) bästa drickan som finns! skit god oxo ;)
3) ett par hämska tights som jag köpte med syfte på musikalen.
fast det kommer nog sluta med att jag använder dom vardagligt
ändå tillslut ;P haha. köpta på Gina tricot
4) Plånbok, som jag verkligen var i behov av! köpt: accent huddinge
5) sminkborttagning, också en behovvara! vet inte om den till vänster
är bra men den med blå kork är iallafall sjukt bra för er som vill veta!
Borttagning till ögon, waterproof. sjukt bra.
6) dålig bild, men det är iallafall ett gulligt armband från gina tricot ofc!
7) party-armband, kändes bra att ha ;P gina tricot.
8) en HDMI swich.. hmm.. vad ska jag med den till??? ^^
haha nä men de va en beställning av pappa (aa)
detta är det senast inköpta, plus lite nödvändiga saker som mat,
rakhyvlar osv.. men jaja. nu ska jag glo på tv. ha ett bra liv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0