far och flyg!

svejs. Har först handlat skor och väska till balen med mamma i SKHLM. sen har jag kollat på issas och christines dans. efter så var meningen att jag skulle hem men så blev det inte. åkte direkt vidare in till stan för att träffa Älskling, dacke, nora, moa och emil. vickan hade jag på koppel med mig också. vi träfade dom och gick runt lite.. ca 3-4 timmar bara gick vi och dom andra hade vart där tidigare också :) det var bara jag och vickan som kom lite senare. vi gick iallafall först runt lite vid plattan för att sen sträva vidare mot vattnet. gick till slottet, genom gamla stan och till vattnet där istället. satt och myste lite där tills dom andra drog så då gick jag hem själv. GICK. det trodde ingen. men fan va skönt. lugn och ro! puss bilder kommer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0