Clase de español a la escuela.

sitter på spanska, behöver inte jobba eftersom att jag skrivit klart texten! ;) SCOOOOORE! Igår så var jag med robin ett tag efter skolan, vi gick till huddinge musikaffär å köpte en gitarrsträng sen gick vi till gp å åt glass. skit gott förövrigt! efter så gick vi till food market och köpte ngra roliga leksaker ;P haha skit kul! Jag tog också ett besök hem till moa för att kunna sova och kolla på wallander, var så jävla trött och var ju tvungen att ladda för kvällens argumentationer. Jag simone Issa och Emelies föräldrar möttes hos simone för att planera en resa till teneriffa i sommar men det slutade med att vi INTE fick åka.. p.g.a. att vi aldrig kunde samma dagar. sug pung på det. jaja.. bilder kommer ikv. eftersom att jag inte har ngra på datorn i skolan xd Ha ett bra liv / moooi <3

 

fick en bild på älsklingen :*

Sen hade vi lite kul inne på food market ;)

Jag och simone var ute med björns hund, bea, på musiklektionen :) *ignore fuckface*


Haha Bea så sööt! Bara ett par stora öron och massa skin! xd

 


Kommentarer
Postat av: Simone :D

du kunde väll ändå täkt över mitt ansikte på den bilden -.-

2010-05-04 @ 17:15:37
Postat av: R :D <3

SImone skärp dig är det ngt ansikte som ska vara övertäckt så är det mitt, seriöst kolla vilken bild :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O <3

2010-05-04 @ 20:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0