Bilder från igår :)

Så jävla kul att distrahera christine när hon dansar ;p
hon såg så alvarlig ut så jag försökte få henne att skratta liiiiite ;P
Titta så alvarlig!! ;O
Issa pissa också ;)
Anna och Issa :)
Malou haha så söt ;P
Malou
så smexigt att dansa i korsett å de haha seeexi mama ;)
-
Dacke vart lite småkåt på gubben hära asso :)
Dacke och Moa utanför slottet typ :)
Robin.. alltid! vad har vi sagt om det där? ;o
Vi tog helimum balongerna tills vi insåg att det kanske var ett bröllop där inne ;PP
Dacke stekish ;)
säger bara, fyfan va fint stockholm är!
i tanto vid typ halv elav. det är äkta sommar! HÄRLIGT

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha vadå vi? Det var ju jag som tog den era fegisar :)))))))))

2010-05-23 @ 16:57:27
URL: http://cuando.blogg.se/
Postat av: Bajsungen

Ha-ha, så sur såg jag inte ut hela tiden, jag tappade bort mig när du satt där och flinade, fy på dig ;)

2010-05-24 @ 20:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0