välkommen wax

klippte mig igår, dock gjorde jag de själv så de syns inte så mkt... men min lugg va sjukt sliten så den klippte jag av ganska rejält. men tror ändå inte att de kommer synas :P hehe, nu blir de till att använda wax igen iallafall..
börjar halv tio idag då jag behöver inte åka hemmifrån förens om... 35min?? nåt sånt iallafall (: idag har jag bara engelska och so som "ämnen". sen har jag gymnastik, musik och drama. tror de kan bli en fin dag idag. fint väder ska de bli också.
juste, sen va jag på utförsäljning igår. köpte en väst, en jacka, ett par byxor & en klänning. kan lägga upp bilder på västen och jackan (:
där fick ni ju typ dagens outfit oxo. jenasskjorta, vitt linne, beiga leggings.

Kommentarer
Postat av: Kung G

sjukhussäng lr vad? ;S

2010-03-16 @ 21:35:15
Postat av: Tess

ja, eller så kan man kalla de massagebänk eftersom att pappa typ är utbildat massör.. men vi kan kalla de sjukhusbänk om du vill :P

2010-03-17 @ 07:21:24
URL: http://tgranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0