slutet är nära

snart slutar vi. det känns ganska skumt faktiskt. hur ska det bli med alla sen efter lixom? vilka kommer man hålla kontakten med och vilka inte. det återstår faktiskt bara att se :/ det skönaste med att det snart är lov det är ju iallafall att det bara är chilldagar i skolan nu och att man kan åka hem och veta att man inte har någonting att plugga. det är härligt!
Klassresa imorgon, ska bli tjockt naice. köpte massa D-batterier till bergsprängaren så den kommer hänga på min axel på väg dit. ska bli riktigt naice att sova med klassen på lida i tre dagar. men roligast ska nog som vanligt bli att packa. älskar att packa ner onödiga kläder ;p lol. det hör till att åka någonstans enligt mig.
Jag har fixat nästan allt till balen nu. aprikos klänning som jag typ sytt in och om lite. svarta fula ballerina eftersom att det inte går att hitta skor utan klack. svart kuvertväska med strass. typ ett brett halsband med matchande ring, armband, örhängen och hårklämma. det kommer bli klatchigt som fan. eller inte... :( Imorgon måste jag upp tidigt för att hitta en svart kofta att ha på mig eftersom att det ska regna på balen. det förstör ju allt!
Lite random onödiga saker som ingen egentligen vill veta då.. henriksdalsbrons påfart mot nacka var trasig så bussen åkte jätteomväg. jag pratade nyss med emma i telefon och hon sitter själv i en sån där korv som brukar finnas på klätterställningar. min mosters man har sprungit stockholms marathon idag, 4.2 mil fyfan. han sprang på 03:55:00 eller nåt. GRATTIS!
Igår så skulle sova hos Christine och medans jag gick på tåget så snackade jag med robin i telefon. han upprepar högt i telefonen "tåg mot västerhaninge avgår från spår 3" och säger "varför ska dom säga så högt för? är det meningen att jag ska höra eller?". inget mer med det förutom att jag tillslut kommer fram till farsta strand istället för stuvsta. hmm... robin fick sig ett gott skratt när jag sa det sen. men de  var ju rent utsagt klantigt. träffade iallafall några as roliga snubbar på tåget påväg tillbaks sen. och christine hämtade mig med moppen i stuvsta centrum efter att robin hade fått välja film som vi skulle se på. det vart alltså ändrade planer.. jag och christine drog hem till issa med simone, robin och dacke och kollade på film och spelade spel. myspys. robin valde film och det sa ju sig själv. det blev en wb porrfilm. var den bra? nej.
nu ska jag hitta på någonting kul i mitt roliga liv. typ gå ner i vikt eller nåt. önska mig lycka till! kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0