JUSTE, DE SISTA NU DÅ...

Två roliga kommentarer idag.. HAHAHA;
Therese: jaha, vad ska du köpa för telefon då?
Daniel: En sony ericsson Hazel tror jag
Therese: jaha, är det den där med knappar?
Daniel: hahahahah asså tess suck? du är fortfarande lika blond!
Therese: VAAD?!
Daniel: det är ju ungefär som om du säger att du ska köpa en bil och jag säger;
"Jaha, är det den där med hjul?"
Therese: men ååååååååååååh
Senare vid bryggan;
Therese: (berättar om tidigare konversation till dacke)
Dacke: men ååh du är ju pantad
Therese: nej men jag menade att det görs ju
nästan inte telefoner med knappar längre. bara touch
Dacke: jo lite görs de ju fortfarande med knappar
Therese: knappt...
Dacke: men haha kuuul tess, där försökte du va rolig va?
Therese: VAAD?! nej?
Dacke: knappt....

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur träffades du och daniel? :) <33

2010-06-18 @ 11:29:51
Postat av: Jossan

Hahahahahahahahaha!!!!! xD ♥

2010-06-18 @ 17:02:53
URL: http://dackeplutten.blogg.se/
Postat av: Elina "Pluttan" Solander

Haha asså att man kan vara så kul? Jag garvade fett länge åt dedär (aa) :$



Svar på din kommentar: Kollade dina kommentarer och då hade Moa kommenterat och så fanns hennes blogg där, haha :D So now u know :D

2010-06-18 @ 22:31:20
URL: http://elinasolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0