Helt lost!

stadsvandring idag, var meningen iallafall.
vi möttes vid slussen 10.00 och fick typ en karta och uppgifter.
sen vid 12 skulle vi mötas någonstans.. stog på pappret.
men pappret ja.. det ena försvann till ngra glada studenter,
och det andra hamnade i vattent.. hmm
vi gick å handlade lite ist och det var mkt bättre! (y)
tillslut så delade vi alla på oss och christine, dacke, issa, nora, simone & emelie
tog tuben till Zinkensdam medans jag och oskar typ gick.
Sen kom vi två aldrig till rätta kan jag säga..
alla sa typ "ringvägen" "zinkensdam" "högsta punkten i stockholm",
massa olika vägvisningar alltså.
tillslut så knatade vi upp hit;
(bilden tagen i höstas ngn gng)
vi tyckte inte att vi kunde komma längre upp i stockholm.
sen bah, "nej ni ska till en mast, är i dumma i huvudet"
då orkade vi inte gå till dom andra så då var meningen att vi skulle dra hem.
men sen åkte vi till stan iallafall för att äta med alla.
och efter det kom min lilla shopping runda ;)
MIN SPÄNNANDE DAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0