Boooooooooring

Namn: Therese Johanna Granath
Piercingar: öronen bara
Tatueringar: Nejdå
Längd: 175
Skostorlek: 40 
Hårfärg: blondinis just nu 
Fräknar: sommarfräknar -.-'
Kär? kanske kanske inte, vad är det för fråga? ;)
Önskar du att du bodde någon annanstans? jag önskar att jag bodde större..
Dricker du? man ska dricka 2-3 liter vatten varje dag för att må bra
Röker du? nej, jag röker inte!
Vilket schampo använder du? typ jääättegott! "catwalk - TIGI"
Vad är du rädd för? kärlek
Gillar du att tvätta? asså de är lungt ;)
Gillar du berg- och dalbanor? hmm... nja, jag är rätt feg :P


Senaste…

Filmen du hyrde? oj, jo juste. "BUG" - skit dålig skräck
Filmen du köpte? haha no idea
Låten du hörde: cd-n som spelas om och om på jobbet.. 
Låten du laddade ner? gud, jag minns inte :S
Personen du ringde? Mamma
Personen som ringde dig? Robin
TV-program du såg? prinsessans bröllop

Person du tänkte på? jadu... typ den personen :$

Favorit…

Låt: oj, det är många
Sak att göra: typ äta.. nä men va med kompisar :)
Sport: ingenting, längre
Dryck: cola & Fanta exotic
Kläder: visste ni att sådana rymmer från garderoben? :O
Film: oj.. blood dimond, robin hood, prince of persia och sånna filmer :)
Bil: lamborghini ofc, men den måste va limegrön eller orange :D
Serie: hmm.. typ CSI, House.. 2 AND A HALF MEN! ;D

 

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? ja :/ vickan, emelie, minns ni hos mig?...
Gråtit över en flicka? jo men de e klart
Ljugit för någon? det tror jag alla har, även jag. 
Varit i slagsmål? ääh, med brorsan typ xD
Blivit arresterad? eeh asså nää xd

Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? ojojoj... 
Hjärtan brustet på grund av dig? säkert många också :(
Personer från grundskolan (åk 1-6) du fortfarande har kontakt med? Issa, Madde, Daniel & Emely typ. 
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Hela mitt namn eller bara therese?


Senaste…

Boken du läste? typ den på engelskan xD
Personen du fick e-mail av? typ facebook :P
Personen du fick sms av? Wics
Gången hela din familj åt middag tillsammans? länge sen.. 
Saken du köpte? pommes
Vad har du gjort idag? grattat issa & jobbat. 
Brukar du svära mycket? det är en dålig vana!
När stiger du upp på morgonen? det är sommarlov.. -.-'
Vad har du på dig? jeansleggings, gina linne & jobb t-shirt. fina underkläder :D
Vad ska du göra ikväll? hoppas komma in på msn och prata med kompisar (aa)
Vad är du allergisk mot? falska, omogna, billiga människor 

Använder du hårspray? ja, om jag vill att håret ska bli bra (?) :P
Kan du stå på händer? nej, eller mjo i vattnet! ;D
Håkan Hellström eller The Ark? oj.. båda? :D
Salt eller socker? det beror på... 
Gillar du ketchup? inte att äta bara? :P
Är du glad nu? nej... inte speciellt ;S
Var du glad igår? nej... eller asså.. 
Vad dansar du till? dansar inte ;O
Stockholm är… ? fiiiiiiint! <3
Göteborg är… ? fett ute
Kan du sjunga? haha lol, alla kan sjunga, mer eller mindre bra dock... 
Spaghetti eller makaroner? samma sak? :P
Land du vill besöka? island har alltid vart en dörm! annars miami, new york igen, tunisien i sommar, egypten, brasilien m.m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0