Bio @ sergel With Robbs tonight

jag och robin var på bio idag. måste börja med att säga trevligt. och lite cred till robin för att det är så otroligt roligt att vara med honom när han är på det humör han var på idag. (y) vi kollade på Prince of persia. sjukt bra film, men han trodde att jag satt och grät hela filmen bara för att jag var så förkyld. lol. efter filmen så begick vi oss mot tåget och, iallafall jag, hade så jävla kul eftersom att båda jag å robbs var så jävla kissnödiga så då ligger humorn på noll. typ jag jagar honom runt en pelare. sen byter jag varv och hans förvirrade min när jag kommer framför honom går inte att inte garva åt. tror inte han tänkte på att man kunde byta håll, om han ens tänkte på nåt. jaja. det var min kväll i kort format. kan kanske berätta om min dag imorgon för nu känner jag att det här inlägget redan börjar bli lagom ointressant. pussi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0