Knight and day (y)

jobbat idag med ludvig. pinsamt när vi satt och snackade och han säger

"nä fyfan om vi firar jul någon gång igen så ska jag

fan köpa en hel drös med tv-serier till dig!" mitt svar blev då

"ääh vänta nu.. fira jul tillsammans, igen? har vi firat jul tsmns?"

till shock blev hans svar "ääh, ja... förra julen...julen 2009 :( "

riktigt pinsamt........ hihihi men jag tänkte inte på att han va med x)

 

back in buissnes. efter jobbet fixade jag mig, drog till några bekanta

och käkade middag & efterrätt (buuhuu) sen bio på heron.

 

KNIGHT AND DAY är tamefan min nya favvofilm! lite seg ibland,

men jag älskar skådisarna och slutet ägde. riktig kärleksfilm (y)

fast egentligen inte, lite skumm, men komedi action vare ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0