Borta bra men hemma bäst.

ingen är nog egentligen intresserad av att veta exakt vad jag gjorde,
är nämligen van med att man försöker berätta i irl sen å då säger alla att dom redan vet,
tack vare min blogg (y) inte kul alls.
däremot så kan jag lägga upp en massa bilder, de e alltid kul :)
blekfis första dagen, h3h3 :$
söööööttt.....
wiiiih - coolt bara för att den fokuserar på bubblorna (y)
yai flüger!
är man skillad eller typ.. skillad? bara för att ja inte dyker rakt ner som dacke gör.. ;p
kioskmongot kan inte dyka, märks tydligt att ena barnen tog alla skills å andra inget.
2 huvudsaker i bilden.. 1, det ser ut som om han pissar på mig. 2, jag är närsynt.
förövrigt; BOKEN ÄR FETT BRA!
Farmor, Mamma & Charlie - första dagen i marinan - port el kantaoui - tunisien
imponerad.. på semestern så springer dessa gossar
en halv mil varje dag, samt tränar på gymmet 3. avis
paraflying - charlie & David
soffan - Charlie, David och pappa magnus
(som förövrigt är sjukt lik conny, vår extra lärare i 7an)
Bananbåt - Charlie, David, Magnus & Mamma Camilla, samt random guys
Ringarna - David och charlie
det ser så härligt ut.... sousse - tunisien


mitt liv i tunisien bestog av... skuggan, skuggan, inget bad för de va kallt och skuggan (y)
dom stog för trampandet,
jag stog för chillandet,
och jag stog för solandet. bra deal!
allt dom gjorde var att träna, träna och träna. på alla tänkbara sätt.
skills (y)
ha de så kult på restaurangen. de va inte kullt alls, de va kallt. :(
Magnus (conny look a like) och camilla - mor och far i fam. Holtz
äcklig jävla tonfisk som luktade pung!
och fråga mig inte vems pung jag luktat på för de stank!
farmor manikyr - jag pedikyr
häst och vagn tog oss 500 meter till stranden varje dag, me like lyx!
planet var från början en timme försenat, men de blev snarare två..  buhu
jag hade iallafall en helt lyckad semester, nästan :P hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0