Bildbomb <3

Grillning i åb
fina kära tå efter att jag tappat plankan på.... xd
HAHA lol, innan jag klippte mig så fick de bli en bild.. nu äre kort :(
ALLSÅNG!:
kl. 08.30 (y)
09.00 (y)
whoopsie sötisar, å tänker inte säga vad jag tänkte på, right emely? :D
äckligt lika, men söta ungar ! <3333 kelly & emely
mitt fina konstverk ;) han tackade ja genom att slänga en blink från scen,
men vi bestämde inget datum :( gubbe 50+ å ja (y)
fin mage anders på genrepet (y) :)
klockan 09.00
kl. 20.00 (y) höhö
Fjäderholmen idag:
black dog - skit äcklig energidricka i handen (n)
såg så larvigt ut när viking line kom xD
sötis <3
kvällsbad på bryggan <3:
söta simone är jaguar
vickan, sugig fotograf :P
nora sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0