tråkigt..

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: Japp
2. Är du lycklig?: Ja äntligen :D
3. Är du uttråkad?: ehm ja!
4. Är du ledsen?: nepp inte alls :)
5. Är du italienare?: haha nej? :P
6. Är du cool?: 2 cool 4 u
7. Är du från Irland?: varför skulle jag? :P
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: är inte och har aldrig vart, dom är separerade.
ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Njae.. nfett ytligt
2. Har du någon gång blivit sårad?: jao
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Ja :)
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom: haha, ja många gånger!
5. Kysst någon under dom två senaste veckorna: Nope ;)
6. Har du haft en hemlig beundrare?: haha ja de har jag, vet fortfarande inte vem det var :P
7. Är du kär?: nää :)
8. Vill du gifta dig när du blir stor?: om jag har en man jag känner att jag skulle klara av de med ;)
TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?: bdb förr
2. Hår eller ögon?: hår
3. Katter eller hundar?: både och
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: typ några jätte bästisar å resten "vanliga"
5. Coca-Cola eller Pepsi?: Coca cola
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Romantisk hemmakväll
7. Pengar eller lycka?: Pengar är lycka för er som inte fått chansen att inse de!
8. Dag eller natt?: skolan förstör dagen, annars det.
9. Msn eller mobil?: Mobil - med msn på :D
TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? har aldrig försökt det :P
2. Brutit nåt?: ett löfte.
3. Gjort nåt du ångrar?: Om jag har!
4. Hoppat Bungee Jump?: kommer aldrig att komma på tanken
5. Ljugit för någon du tycker om?: Tyvärr
6. Ätit en hel tårta?: jag må gilla tårta, men jag är inte glupsk!
7. Gjort bort dig offentligt?: det får man bjuda på!
8. Viljat bli tillsammans med ett ex igen?: Nej, och för er som tror de, nej.
9. Gråtit när ett husdjur dog?: aa, min hund va hemskt :(
10. Velat försvinna?: Ja!!!
SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde: Mamma
2. Telefonsamtalet du fick: Pappa
3. Personen du var med: min nya fina klass :)
4. Roligaste grejen som hänt: typ simons kommentarer :P
5. Personen du smsade: Felix
6. Personen du tänkte på: haha dont remember!
7. Du skrev till på myspace: har nt de :/
8. Du kommenterade: typ josefines status på fb? xd
9. Du tillbringade natten med: dacke
10. Du kramade: Ida tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0