Om du är deppig så ska du leta efter gamla saker som gör dig glad.

seriöst, suttit i en halvtimme nu och asgarvat, för mig själv.
antar att det inte går att föreställa sig men... aah. försök!

tänk dig först denna pojke.. *dagens fjortis hmm*...
sånna tänker man direkt att dom inte kan bjuda på sig,
eller iallafall jag, men sen finns det undantag (y)

han, står och dansar, världens bästa dans, till den här låten;

med sin pappa, i vardagsrummet en lördagkväll,
det går inte att hålla skrattet tillbaks när man tänker på det xD
HAHAHAHAHAHHA förlåt jonas de va jättebra,
bara så himla kul.

jag kommer aldrig kunna sova inatt... auw
hanna sitter och berättar roliga saker på fb också,
SAMTIDIGT som detta xD det blir för mkt för att inte kunna skratta.!

--efter 5 minuter--
Hanna:
HAHAHA NU KOM JAG PÅ DET!
"ellerhur hanna ?"
*skratt framför datorn*

Kommentarer
Postat av: Hanna Victorsson

haha jag är en underhållande fbanvändare helt enkelt ;) <3

2010-08-19 @ 10:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0