FRÅGESTUND

Vilket gymnasium (och linje) ska du börja i? :)
Jag kommer att börja Nacka gymnasium, linje musikpoduktion och ljudteknik.
d.v.s. om jag inte kommer in på mitt förstahands val där jag står
som reserv på Nacka gymnasium, linje samhäll ekonomi.

Har du gått på toaletten idag?
Ja
Åt du frukost idag?
hihi moster serverade mig :)
Kan inte du komma ner till öland en vecka?
sry simone, du ska ju inte ens va där en vecka till nu + att jag jobbar :(
Tror du att det skulle bli kul att komma ner hit? (öland)
jadå, det skulle det säkert, men inte om man är
tvungen att gå på ngn jävla golfkurs. de suger :D
Kommer du göra någonting mer än ridlägret den här sommaren som du har planerat?
nej det tror jag faktiskt inte, förutom träffa underbra människor.
tänkte kanske dra upp till norge en helg eller så men det är inte säkert.
om inte vill du träffa mig då?
det skulle jag vilja även fast jag skulle göra någonting annat ;)
hur många atomer består du av?
för många!


Oskuld?
spelar ingen roll :)

Singel?
yepp, lever singellivet :)
Favorit teacher?
jadu, har ju ingen just nu, men maria åkesson (svenska och spanska)
& Björn Andersson (musik & drama) var några av dom bästa!

Favorit subjekt?
spanska, musik, drama, syslöjd, hemkunskap, matematik.

är du oskuld?
redan svarat på, spelar ingen roll :)

om nej, när blev du av med den?
spelar väll inte heller någon roll? ^^

hur många förhållanden har du haft?
2st förhållanden på riktigt

har dom varit seriösa?
nja, inte båda. det första var inte speciellt seriöst :P

vilket förhållande har vart det bästa?
oj, har mest minnen från det första, men härligast var nog det sista :)

Vilka har du haft förhållanden med och hur gamla är dom?
först Jonas som är född 31.07.1995 & sen Robin som är född 20.08.1994

Hur träffades du och dina partners?
Jonas å jag träffades på ett skumt sätt å Robin och jag gick i samma klass :)

singel?
yeppsi

om ja, vill du skaffa flickvän/pojkvän nu?
hmm.. klart man vill ha pojkvänn, men jag är absolut inte desperat.
väntar nog gärna tills jag hittar någon som jag verkligen gillar :)

vem är din bästa kompis?
oj har väll några stycken men en måste väll vara Simone iallafall ;)
vem är ditt hatobjekt om du har något?
haha en från min gamla skola xd

vem utav dina kompisar har du kännt längst?
madelene(5an), Isabell (4an) & Emely (sen jag föddes).
dom har jag väll bäst kontakt med iallafall :)

vem saknar du mest?
simone kom hem!
har du skaffat nya kompisar på senaste tiden?
felix är en nykomling ;) riiktigt härlig människa asså!
men hoppas på fler nya nu när gymnasiet börjar :)

vem är lättast att prata med utav dina kompisar?
Simone och faktiskt Felix :)

Vilket gymnasium börjar du?
Nacka gymnasium som jag sagt innan (:

när fyller du år?
2 maj 1994 :D


Kommentarer
Postat av: Emy

Intressant.... mycket ... gillade den dät biten med att du känt mig längst av dina vänner! mahahah!

2010-08-02 @ 19:25:03
URL: http://emelyviktoria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0