Förlåt, verkligen, FÖRLÅT!

hälsa mamma att ge dig några extra pussar inatt,
var inte meningen att skrämma dig så mkt
så att du blev tvungen att springa iväg :(
alla är olika, hoppas du kan sova nu iallafall,
å om de hjälper någonting så är jag inte läskig faktiskt :)
ganska snäll brukar folk säga! :)

det var bara de jag ville säga,
exktra mycket godnatt till dig Robin Holmgren.
sov gott chicken ((((((((: <333333

öhh, föresten, nu på en gång, varför hatar du mig? :D
för jag hatar lixom inte dig poolare så va inte rädd för de (y)

haha okej förlåt, ska inte va sån, men förlåt om jag förstörde din kväll.
men eftersom att jag inte lider av det så, ja, up 2 u :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0