Ett helt ridläger i ett inlägg

Lilla fors islandshästar riläger 2010.
* Madde - Ida - Tess - Ellinore - Tilde *
varit ute å ridit i 40 minuter å man har 7 nya sms, thanx! ^^
haha efter jag vart ute å sprungit, bilden är lite utav ett internskämt, madde å ida :P
Strakur, lippe, ingi & Loke.
haha jag å lippe, visst bjuder man ;)
Tindra, ser fan ut som ett omslag till ngn hästtidning fina häst!  xd
ehm ehm ehm ehm ellinore som folk fått höra om -.-'
Madde å budi!
Hrimfaxi på ovalbanan (y)
Tilde 6 bast bah! ;)
haha jag fick hoppa in Hrimfaxi som aldrig hoppat förr, skills ^^
Madde - Budi, Jag - Hrimfaxi
sötis
Madde har skiiiiiiiiiiiiiiiills!
sötnosisar <3
all my love to this horse!
longering, jag är också kallad för fågelskrämman för er som inte visste.. !
peace <3
<3
maddi å budi <3
Ida & tindra <3
bada bada bada bada
haha madde fick springa barfota på kottarna för att rädda hästen ^^
de bästa med ridlägret är att man klär sig exaaakt hur man vill,
utan att någon speciell ser en + att hästarna är så goosiga :*
jag å madde my love <3
de magiska godispappret, lovar de svävade i luften! :O
härliga vädret på avslutningen (a)
moahaha 1:a pris på hopptävlingen, moi <3
från vänster,
ellinore - ingi, Tilde - Tindra, Jag - Hrimfaxi, Madde - Muni, Ida - Munin
sista ridturen från ridbanan, mouöööööh!
moahaha blue eyes!

Kommentarer
Postat av: CarolinePralin

Åh, islänningar! Jag är inte särskilt förtjust i övriga hästar, men just islänningar har något magiskt i sig. Har i och för sig växt upp med islänningar kring mig, kan vara därför kanske ;) haha.

2010-08-10 @ 19:29:22
URL: http://carolinepralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0