Är detta okej?

Visst, trivs hon med det så ja. men det är ju inte direkt så att hon gör bilkderna snygga genom att göra sig själv onaturligt smal på alla bilder, denna bild kan vi ta som exempel för den var otroligt dåligt gjord. Om man redigerar färgerna eller så så är det ju en sak, det blir ju offtast bara finare. men här lixom, om jag säger såhär, släng några extra blickar på benen (runt knä-partitär det övertydligt), armarna och Ögonen. Snacka om att ha målat ögonfransarna på datorn, och det ser inte ens äkta ut? xd åh, patetisk människa tycker jag. men som sagt så är ju bara kissie en rollfigur enlligt alexandra nilsson ^^


Kommentarer
Postat av: Moa

Hon redigerar så att det blir dåligt för att hon vill att folk ska reta sig på det.

En del av hennes imige är att provocera fortf.



Tycker hon är jävligt rolig med det hon gör. Skulle hon sluta skulle hennes blogg bli lika kass som paow & dessies ;)

2010-08-06 @ 19:00:03
Postat av: Therese

haha jo du har en poäng, å eftersom att hon säger att kissie bara är en rollfigur så känns de ju lite som du säger, men ändå. kan hon inte göra det liiiiite bättre iallafall? xd

2010-08-06 @ 20:56:35
URL: http://tgranath.blogg.se/
Postat av: paulina

ja jag har för mig det :) haha men det passsar nog mig bra isf ;D haha!

2010-08-07 @ 14:57:05
URL: http://delicioustrion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0