Skolans dag

Idag var det skolans dag. började nio, slutade ett. vi gick igenom delar av musikalen och hade allmänt... tråkigt xd carina kom och hämtade mig, issa & nora under dagen också för att vi skulle göra matte nationella muntliga. det gick piss å jag klarade inte att höja mig. fick VG på nationella matte och matte var ett ämne som jag var tvugen att höja mig i.. aja.. ska väll vara "nöjd" -.-' tror jag failade störst på C delen.!
efter skolan så drog jag och issa hem till simone och va där ett tag. efter blev det donken innan vi skulle till skolan igen. till donken så kom ju ofc coolaste robin, dacke, moa, nora & tessie (aa). klockan fem så började vårat första rep inför publik och det var bara allmänt pinsamt eftersom att ingen ens kunde hur musikalen skulle va uppbyggt. aja, det vr säkert det här som behövdes för att klassen ska tagga till :) puss godnatt. tyvärr inga bilder för dagen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0