skola, YÄY! ;O

idag vare skola igen då, känns som om helgen gått fort, men antagligen för att jag haft så kul hela helgen :) <3 imorgon börjar jag iallafall 09.50 och tänkte gå till gymmet innan skolan då som vanligt :) (y) å om jag är riktigt sugen så drar jag nog dit efter skolan också :) *slim-fit-here-i-come*

Jag har precis gjort spanska läxan, skriva om någonting som betytt mycket för mig under min uppväxt. jag skrev om att jag alltid gillat att resa, kortfattat. Här är min lilla presentation för er som fattar ;)


" Hola!

Me llamo Therese. En mi crianza así he viajado mucho y es algo siempre he significado muy para mi. Viajo muy desde estoy muy pequeño. He visitado veintidós (22) diferentes países. El óptimo de viajar al extranjero es de relajarse, como en los restaurantes todos los días y compro mucho. Mi favoritos países es Tailandia y USA. He estado en Tailandia tres vezas."


(hej-jag-orkar-inte-rätta-gramatik-i-texten-för-jag-är-trött-och-hoppas-läraren-har-överseende-om-det. Om-det-finns-någon-pigg-där-ute-som-vill-rätta, varsågod!)

Nu blir de väl sängen antar jag, är riktigt trött efter en krävande dag med felix som tror att han får makten över en om han lufter upp en i luften (visst, kanske känner sig lite maktlös, menmen... det skulle jag aldrig erkänna för honom :D ), å sen efter det ett hejdundrandes jobb där man fått löneförhöjning och blivit utsädd som bästa "jourpesonalen" utav cafeteriaansvariga tony (50+) som sa att det var delvis för att han tyckte att jag var så snygg, han ville inte ha fula tjejer i fiket ;) men jag måste erkänna att jag jobbar riktigt bra också ;) hihi . PUSS


visst kan man vara söt ibland? iallafall när man var mindre (y) :D

Kommentarer
Postat av: Lindberg - En av dom få killarna som bloggar

Veckans blogg är igång så kolla gärna in min blogg och anmäl dig :)

2010-09-19 @ 14:55:08
URL: http://youfoundit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0