Försov mig

försov mig idag, vilket innebar att jag inte skulle hinna till skolan till halv nio. då tyckte mamma att jag skulle skippa hela lektioinen å komma till halv tio (so: provet) ist. de lät super så så gjorde jag ;) gymmet idag blir inställt eftersom att jag jobbar, får ta de imorgonbitti ist. som jag alltid gör :D imorgon dåra är de kanske HKK prov på resurstiden.. nej juste, synd jag kan inte :P jag å emelie å nora ska med jonna efter skolan å fixa lite till si helgen.. men den dåliga nyheten är att tessies mamma tänker va hemma så vi har ingenstans att vara! :O panikpanikpanik för jag e så jävla pepp! :s alla som vet ngn billig lokal att hyra får säga de till tessie <3 kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0