SVAR - FRÅGESTUND

• Gillar du potatis?
Ja, jag gillar potatis.
dock inte när den befinner sig någon annan stanns än i munnen..
• Gilar du makaroner och kötbullar?
svensk husmanskost, vem gör inte, daah? :P
• Kommer du någon mer gång springa ut i snö oväder
från ett tält i bara hotpants och linne för att hämta ved?
HAHAHAH, nej! inte frivilligt iallafall!
tror du tänker på situationen då jag försöte rädda vårt
tält från att ramla in.. men för den delen så var ved
hämtningen inte heller speciellt kul.. HAHAHAH
• Är du äcklig?
ääh.. de beror på hur du menar?
men nej, jag kan inte erkänna mig som äcklig? :P
• Vilken hårfärg e det du inte har haft haha? XD
jaadu.. typ lila å sånna färger har jag ju inte haft.
men utav dom "normala" färgerna så är de typ
platina vitt, VITT och hela håret rött typ.
har hadft topparna röda när jag gick i trean typ xD
• Vem är du egentligen? :D
jaa, svårt att säga när jag inte vet hur jag
kan beskriva mig för dig.. men typ,
en blond, 15 år gammal, trevlig tjej
från stockholm? :D :D haha?
• Tränar du något? =)
Nu äntligen börjat komma iväg tilll gymmet igen.
men ingen speciell "seriös" lagsport eller nåt.
Men jag har testat mycket.. Fotboll, Orientering, Dans, Ridning.
Rider fortfarande ibland men ska börja seriöst igen tror jag :)
• Vad är ditt mest pinsamma minne?
jaa... det finns ju så mycket... svårt att minnas bara..
jag har gått fram till en lärare i skolan å börjat snacka om
min cyo tid med honom tills jag insett att jag haffat fel person.
det var ganska pinsamt.. imen vet inte om det är de pinsammaste? :P
• Are you together with someone? :) <3
No :( we just break up..
• Har du testat alkohol ngn gång?
Ja det har jag, dagens ungdom tyvärr.
men kan inte påstå att jag festar varje helg direkt? (:
• Har du pojkvän?
som jag svarat innan, vi har precis gjort slut :( *snyft*
• Är du oskuld?
pass...
• Har du gjort något med en tjej någon gång ex. strulat eller något "värre"?
strulat möjligtvis. INGET VÄRRE! :O
• Har du provat droger?
nej, inga droger!
• Gillar du skolan?
jag kan inte påstå att jag inte gillar den? :D
jag tycker att södertörn är en sjukt bra skola
men jag tror att kompisarna är största källan
till det. jag är inte direkt en skol-älskare -.-'
• Hur många timmar om dagen spenderar du framför tv&dator?
oj, pinsamt värre men ca 5-7 timmar en vanlig dag kanske?
helger ca 12+ timmar :$ ingenting att skryta om..
men jag hoppas de blir mindre nu när träning kommer igång (a)
• Varför började du blogga :)?
det var länge sen jag började blogga så jag vet inte riktigt..
antagligen för att jag gillar å dela med mig av mitt liv? (:
Sen tycke jag att det är skit kul å läsa mina gamla bloggar å se
vad jag egentligen haft för mig.. riktgit kul att blicka till baks.
här är några utav mina tidigare bloggar (:
den jag precis, precis bytt ifrån: ggtths.blogg.se
Här är några gamla bloggar: granathh.blogg.se
granathhs.blogg.se
highfives.blogg.se (delad blogg)
theresegranath.blogg.se (andv. therese, lösen; blogg)
• vad tycker du är viktigt när man driver en blogg:D?
det viktigaste tycker jag är att man har bilder!
annars är en blogg sjukt tråkigt att läsa!! BILDER IS THA SHIT!
designen är oxo viktig, om den är ful så vill man inte läsa :P
nåt annat viktigt är att man skriver för att man vill
och inte för att man måste. Det är inte kul att skriva med tvång.
Sen är nog det viktiga att du skriver om saker
som du själv tycker är intressanta.
det gör iallafall jag :)
• Vilka bloggar läser du?
jag läser madelenewikelid.blogg.se,
qualitytiming.blogg.se,
theresegranholm.blogg.se.
ibland när jag inte har nåt att göra läser jag även
andra vänners bloggar. läser dock inte storbloggar.. som kissies osv.
• Vad gjorde du i sommras?
det bästa som hände i somras var att vara i frankrike,
italien osv. med madde älskling!

• Vem har du bäst kontakt med som du har kännt länge?
Madelene Monica Wiklid, Emely Tångring och Isabell Bergström!

• Visst är jag bäst?
nja, efter mig madde, äre ok? :D

• Kan du rita en ny undervattensbil till mig? :$
självklart madde! just for u bby :*
memories 4 life!
den kommer med posten.. ok? :D

• Är du en badkruka?
JA! .slut :D:D

• Hur många gånger har du flyttat?
oj, vidja -> Fagersjö (när mam å pap separerade)
Fagersjö -> Farsta
Vidja -> Årstaberg
Årstaberg -> Årstaberg (ett hus bort)
Farsta -> Årstaberg.
Nu bor jag alltså i årstaberg med både mamma å pappa..
åå juste, svaret på din fråga blir alltså 5 ggr (:
• Kan vi ses snart? :O
självklart man vi ses snart maddi, call me :*
• Visste du att jag kan nästan alla svar till frågorna jag ställt? :D
haha jag förstår att du kan de för dina frågor var lama :P
• Kan jag få följa med dig någonstans i sommar som en "gentjäns"? hihi :$
JAAA! jag ska kanske till Rodhos eller tunisien i sommar.. SNÄLLA FÖLJ MED!!! :O
• är du oskuld?
det är en pass-fråga :(

• hur många seriösa förhållanden har du haft?
jag har haft ett seriöst förhållande i mitt långa trista liv..

• vilken skola går du i?
Södertörns friskola, i flemmingsberg.
Men gymnasiet väntar efter sommaren (:

• favoritlärare?
oj, lärare.. Maria tror jag.. svenska och spanska.
Björn, musiken är också sjukt bra tkr jag.
sen typ anelie i slöjden är en trevlig prick ;)

• favoritämne?
Musik, slöjd, matematik & spanska (:

• har du några husdjur?
Jag har en katt nu (: men vi funderar på att skaffa en till (a)
sen har jag haft 2 hundar å 1 häst (:

• hur lång tid tar du på dig när du ska sminka dig?
det är olika. är det en dag som jag är inne på att vilja
sminka mig så kan de gärna ta en timme!
men oftast orkar jag inte de på morgonen och tar en 15-minutare ist ;)

• vad tycker du om zac efron?
ouf! zac efron är HET! :O vem tkr inte?
kan ju passa på å slänga upp en bild så kan folk kan få bedömma själva :P
hahaha någon har photoshopat den kan ja tänka mig xd
• följer du svenskarna under OS nu 2010?
Inte följer i direktsänning. men jag åker på å
kolla ganska mkt på det efersom jag har en sport
galen familj.. INTE KUL ALLS!

• följer du melodifestivalen?
melodifestivalen är ett måste! jag älskar melodifestivalen.
egentligen bara för att det är "kult". det är något man måste se tkr jag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0