16 saker du inte visste om mig

1. Jag har fobi för att blöta ner / kräma in kroppen. speciellt ansiktet.
2. När jag har tråkigt brukar jag sitta och fylla i teckningar i ritböcker man hade när man var liten. eller ta ner min pyssellåda och sitta och göra pärlsmycken.
3. Jag har ingenting emot oskan, men börjar nästan gråta när det blixtrar.
4. Jag bor i en etta med mamma och bror och har inte ens ett eget rum.
5. Jag älskar att lyssna på låtar från magnus uggla å andra svenska gubbartister.
6. Jag älskar att prata och det går i släkten att upprepa saker flera gånger. hälst 3ggr.
7. Jag är väldigt svår att ha att göra med, vill gärna bestämma allt.
8. Pappa kallar mig för Rerre
9. Jag kan somna över allt
10. Jag nyser alltid 2 ggr
11. Jag är sedd som en fixare, ska alltid fixa å planera allt i minsta detalj.
12. Det äckligaste som finns är fötter, klarar verkligen inte av sånna hemskheter.
13. Jag är alltid avundsjuk på allt å alla som har nåt bättre än mig.
14. Har alltid varit beroende av att väga mig
15. Bästa stället att finnas på när man är ledsen är i närheten av häst eller stor hund.
16. Jag ställer alltid klockan på en timme tidigare än jag ska gå upp för att kunna snooza.

Kommentarer
Postat av: Hemlighet

Fy fn vilken snygg design!

2010-08-08 @ 14:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0