felix felix å lite mer felix (y)

å de va ett jävlans tjat om den där felix, ellerhur?
men vet ni? i don't care för de e så fucking kul å va med honom ;D
igår å i förrgår. vad kan man säga. lixom igår, ellerhur felix? HAHA
typ minnen för livet, vi är sjuka vi men det gör inget för de e fett bra :D
"jaa! vi åker till sickla å köper 2,25or :D
men vi måste blanda ut som med juice, annars blir de för starkt.!"
lol felix är kittlig på ryggen också å de tyckte jag va as kul :D
å bara för hans skull så skaffade jag en ny mailadress..
[email protected]
om ni har tråkigt så kan ni alltid maila någonting roligt till mig :D
nu ska jag tråka ner dagen med att göra läxor, men sen får jag träffa... FELIX yäy
fin kille de ja ! (y)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du inga andra vänner? :o

2010-09-13 @ 16:45:33
Postat av: Felix Olsson

fan vad du skriver saker om mig :O xD men det är ju sant, vi har det verkligen sjukt kul tillsammans :)

2010-09-23 @ 08:20:35
Postat av: Therese

ta det positivt ;)

2010-09-23 @ 15:30:29
URL: http://tgranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0