Kusinvitamin

Är barnvakt åt mina kusiner, Alexander och Elvira.
det är lite lagom kul i vissa tillfällen....
Elvira: vad ska vi gööööööra ? jag har tråkigt!
Tess: Jag vet inte, vi kan kolla på film? :)
Elvira: JAAAA! KATTEN GUSTAV
Tess: aa visst okej *skönt att få ligga i sängen*
(efter 15 minuter)
Elvira; det är tråkigt! jag vill inte kolla på film!
Tess: nähä? vad vill du göra då? -.-'
Elvira: vi går ut!
Tess: Ja! -.-' *lagom kul*
(efter att ha vart ute 15 minuter)
Elvira: jag vill gå in.. det var tråkigt ute!
och ungefär så har hon vart hela tiden..
det krävs mycket socialt stöd från mig här. YES!
Nu har vi precis bakat chokladbollar.. Yammie!! :)
När man är med tant-therese så blir det gröna bollar, OFC! ;)

Kommentarer
Postat av: R :D <3

fan vad lika ni va :O

2010-05-17 @ 21:33:42
Postat av: Tess :)

vadå lika? xd

2010-05-19 @ 17:40:05
URL: http://tgranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0