16 JÄVLA ÅR!

- Grattis Världens Bästa Therese på FÖDELSEDAGEN!!
- taaaaaack så mycket, autografer tar vi lite senare.
(Robin.. mina hamsterkinder har en grund någonstans..)
Denna söta brud är nu uppe i 16 jävla år!
kan du fatta det? nej.
Just nu älskar jag livet, min pojke,
allt runt omkring mig(exept skolan)
& mina underbara vänner som kommer
hem till mig när jag fyller år!
Simone, Robin, Emelie, Vickan, Madde, Issa & Emil.
älskar er och alla andra som grattat mig idag!
Nu ska jag göra mitt 16:e år till det
BÄSTA året i mitt liv! JAG ÄLSKAR ALLT!
Jag fick ingen bild på dom underbara människor som kom hit idag
men jag fick en på tårtan av simone iallfall. älskar er underbara vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0