Wowtsh!

Snacka om underbar helg! fredag var de partaj med tessie, moa, nora, issa, emelie, simone, malin, matilda, kim, linus, oskar, nico, adde, richter, jimi, joel, erik, jonas, robin, leo, holger å massa andra skinheads. haha kul som fan. alla sprang runt med alla å ja herregud. i dygnade å stog utanför donken när de öppnade. bäst asså! hoppas de blir nästa helg också (;

skolan idag, 09.30. funderade på att skolka eftersom att vi skulle gjort de flera stycken men vi har dubbelmusik idag + att man vill prata om helgen i skolan så jag skippar de ;) har ändå bara so och engelska som lektioner. å fan va jag e sugen på att plugga :S fett konstigt.. kanske för att jag vet att jag ligger efter i svenskan och inte har börjat på Non. heheh
ha e underbar dag nu i de här fina vädret! (:
/ moiiiii :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0