Tha d-day

tjao, är sjukt sur på hela min jävla cp familj!
Jag får inte göra NÅGONTING med mitt liv!
jag måste va hemma typ nio, får inte sova borta,
får inte pireca mig, kan aldrig berätta nåt i förtroende.
jag HATAR min familj! och inte nog med det,
det är hockey HELA JÄVLA TIDEN!
jag träffar min familj ca 2 timmar om dagen!
övriga tiden är jag själv hemma för att dom
BARA ska va i hockeyhallen hela jävla tiden!
asså AAAH sug balle på dom, hej jag vill flytta hemifrån?!
har inte snackat med mamma eller pappa på över
ett dygn nu å jag tänker fan heller göra det!
Jag tänker inte direkt ge mig före dom! fyfan

Idag har jag vart inne i stan med Nora och Robin,
vi hade feta trevligt! men, somsagt, sälskapet gjorde ju allt!
Vi gick runt på lite olika ställen, köpte en tröja förövrigt.
ska väll sova snart och typ göra gamla nationella prov
i matte hela natten som jag gjorde igår x) normal?
haha, nej men godnatt alla även om jag inte ska sova :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0