plugg + data = inte plugg

som rubriken säger så går de alltså inte att plugga å sitta vid datan samtidigt.. sorgligt nog. så jag måste tyvärr dissa datan nu typ :( måste plugga spanska, svenska, so, matte å hemkunskap -.-' dagen har iallafall vart tjockt fin! älskar vädret. imorgon ska jag till skolan i bara tjockträja, alltså utan jacka *coolt* hehe.. å när jag kommer till skolan, så har ROBIN TAGIT BORT TANDSTÄLLNINGEN! :O asså seriöst, fett fint de kommer bli! :') i'm happy for him <3
jaja, juste dagens skönaste repliker på draman:
Tessie: asså är ni aldrig seriösa?
Olle: nää
Dacke: Jo
Olle: mjoo
Dacke: vi är alltid seriösa..
hahah låter inte kul men va sjukt kul xd
å senare..
dacke (berger): ta av hans kläder!
jag: men berger då!
dacke: nej men jag är seriös, ta av honom kläderna, bind honom hårt.... (björn börjar asgarva liksom alla andra)
hahaha han sa ju rätt bara att hans perversa röst gjorde de roligt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0