klart man måste skryta! och om man börjat skryta för en, så kan man lika gärna skryta för alla! :D

DEN LÅNGA HISTORIEN: Idag vare ju orientering i skolan (ja) och oskar hade lovat att gå och chilla med mig. sen typ hlt plötsligt dissar han mig för att dra till stan (?) sen fick jag iallafall med mig nora för att springa med mig. sen helt plötsligt så tyckte hon att hon skulle springa med Robin, Christine och vickan eftersom att dom är.... springare. men det är klart hon får springa med vem hon vill ;P jag startade ca 10-15 minuter efter dom fyra och när vi kommit till 6:e av 12 kontroller så kom jag ikapp dom (JAG?! :O) iallafall.. skorna jag hade var inte försmå. men jag fick skavsår som in åt helvete.. från 7:e kontrollen så sprang jag barfota -.-' BARFOTA I SKOGEN! stenar, kottar, berg, barr, rötter. *aj* När jag kommer till skolan så är jag typ själv kvar. jag bah hur jävla sakta sprang jag? xd haha. sen när resultatlistorna kom upp senare så såg dom ut såhär;
synd att jag var ända tjej som sprang under timmen ;P
haha fyfan va fail. men är ändå stolt. utan skor lixom ^^
nu kanske jag får mitt vg i gympa då ;p
DEN KORTA HISTORIEN FÖR ER SOM INTE ORKAR LÄSA: jag vann orienteringen, medelbanan! ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0