Härlig dag

vaknade vid tolv av att vickan skickar sms, hoppar snabbt in i duschen då.
sen drar vi in till stan och går runt och kollar på kläder m.m.
vid tjugio i fyra så möter vi robin vid tacobar å vi käkade.
efter det gick vi och kollade underkläder, robin tyckte de va skit jobbigt, i början xd
efter vart det faktiskt så att boysen shoppade (y)
robin typ svarta t-shirts. nej faktiskt en utav dom va jätte färgglad.
då blev jag glad :D han köpte röd tjocktröja å shorts oxo.
dacke köpte två t-shirts. v-ringade från H&M.
Vickan köpte 2st bhar &
jag köpte 2st bhar, 2 st trosor & 1 typ "korsette",
snyggt att ha under en öppen kavaj ;) (som för örigvt måste inköpas..)
senare mötte vi upp dacke och vi fortsatt gå runt tills vickan drog vid sju.
sedan boys så säger jag bara chi-chi-chi le-le-le viva Chile
självklart när jag är med robbs å dacke så slutar det med att vi åker till glassbaren.
bjussar på glass och gör issa sällskap. chillar vid bryggan osv.
skitmysigt. love u all guys. mötte emelie & Issa vid glassen oxo. trevlans.
lägger upp pics på mina köp om typ... när jag hittat kameran :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0