Balen 2010

visst.. jag erkänner. bal är ganska överskattat.
men det är alla förberedelser som gör "balen". TRUUE!
det var lamt där, men att bli ditbjuden, att typ sminka sig på riktigt,
göra sig fin och så vidare, DET tycker jag gör själva balen.
Maten va skit god (inte förrätten..)
men jag tycker det var lite konstiga placeringar. jaja
Sen efter var det "disco" men seriöst. FYFAN VA MUSIKEN SÖG!
det förstörde typ allt. folk drog var tionde minut och det gjorde det trögt.
jag kan säga såhär, och det gäller flera personer i klassen;
"jag bryr mig inte om du har kul när du är med oss,
jag bryr mig om din närvaro. ATT du är med oss"
nu ska jag dra och kleta bort min häx-sminkning och sussa. GODNATT
(mer bilder kommer imorgon) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0