Therese tycker till om biosommar 2010


Om filmen: såg filmen med emelie i tisdags (y)
sista och bästa beckfilmen utav alla. har inte sätt någon där jag blivit "rädd"
så många gånger under samma film. när de gäller beck. om du är beck-wallander-
johan falk-irene huss-van veetern osv. fan så rekomenderar jag den starkt.
men för er som inte gillar dom är det nog bara en film i mängden.
jag gillade de jättemycket iallafall :)
Om filmen: såg filmen idag med familj å bekanta (y)
UUUUUUNDERBAR! som vanligt en typsikt komedi-action-tom cruise-film.
ser till sättet ut som alla andra bara att filmen har sjukt bra skämt, och slutet... love it!
vill inte avslöja för mycket men det är en jättebra film!
passar för paret där killen vill ha action å tjejen krälek. det blir toppen! ;)
Om filmen: såg filmen med robin för typ en månad sen (y)
jag är tjej men älskar action & äventyrs filmer. den här filmen var mer äventyr men
den var förvånandsvärt bra. trodde den skulle vara sämre, hade inte höga förhoppningar.
kommer inte ihåg jääääätte mycket av den men kommer ihåg att jag gillade den.
Om filmen: såg den för ngn månad sen med Simone, Emelie och Robin på förhandsvisning (y)
filmen är som många säger en nyare version av en gammal film, dock har jag inte sätt gamla.
filmen handlar om en unge som typ blir mästare på karate, thai kuando, some shit!
vet inte vad, men sen typ slytar det med massa matcher å han visar framgång.
det blir aplådkänsla på slutet då man apploderar efter varje händelse, eller hur robin? xd
bättre än va jag trodde då vi bara gick för att de va gratis, h3h3 (y)
Om filmen: såg filmen med pappa för en sjöhelvetes tid sen.. hihi
nä men den var bra, gillar som sagt action & äventyr.
ääh, jaa... filmen är lungt bästa robin hood filmen och ni killar som inte sätt den,
se den. så bra var den iallafall så att den är värd att se. nej, bättre.
kommer ihåg att jag gillade filmen som fan efter (y)
Om filmen: såg filmen med... hhmm.. emelie, vickan mf.
jag gillade inte filmen. men det gör typ alla andra som sätt den.
jag tycker att den blev vääälldigt långtråkig.
visst om man läs boken, då är den kanske bra. men inte vad jag tyckte.
om du inte har sätt den, tycker jag inte att du ska se den (y)
fattar inte att den fått så höga betyg :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0