Patetiskt

jag gillar inte datorn för en tid framöver. inatt så vaknade jag mitt i natten av att jag måste spy (trevligt, ja vet) så jag fick typ springa ner till köket å sätta mig på golvet. de sutade med att jag fick hämta täcke & kudde å sova på badrumsgolvet.. aj, min rygg säger jag bara.. fast jag ska inte klaga när jag tänker på jonas, han är klantig å har typ gjort illa rygg å revben så han ligger hemma i sängen som ett miffo å inte kan röra på sig. jag har pratat med honom ett X antal timmar idag. riktigt jävla nusch! å förlåt jonas, men fan va kul de va när din syrra tog din mobil å ja snackade me henne xD puss. och sen att låna ens morsa bära en till badhuset en dag som denna?... jonas, förstår mig inte alltid på dig :P jaja, nog pratat om honom. å juste inte, jonas-jonas, utan jonas Bergström. världens roligaste telefonunderhållningsperson btw (aa) hihi
Rubriken passar in till att jag vart hemma en hel dag men ändå inte bloggat (?) hihi å jag har så otroligt mycket bilder som jag måste lägga upp. gör de imorgon (:

Kommentarer
Postat av: joonas xD

hihiihi najjs gullis xDD <333

2010-02-27 @ 17:17:34
Postat av: Tess

haha juunaaz my hooomi3 :* <3

2010-02-27 @ 17:23:22
URL: http://tgranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0