Hemma från romme :D

Har haft en så jäval nusch dag asså! Igen? ja tack! började iallafall med en lång och försenad bussresa. issa glömde glajjor hemma så hon sprang in å köpte. sen rätt upp i backen! jag å issa åkte hela dagen, något åk med carro också och några med dacke, emil, kevin, marcus å co. annars åkte bara jag å issa. det var sjukt chill!! vi skrev ett medelande till jonas också :') hoppas han hittar de! (aa) fail annars. lägger ut lite bilder osv från dagen (: pussi
Jag å moa på bussen påväg upp :)
haha, snacka med Jonas Bergström i telefon oxo.. hahah! CHILL? :P
vi kollade på Borat å jag å moa fixade bästa platserna! :O
Carro å Christine påväg upp (:
Simone och Issa påväg upp (:
måste ju komma upp en på emelie också ;) <3
Min "halsduk" frös till is när man andades,
(som är ganska nödvändigt att göra)
inte kul. fick byta mot en annan sen bara för d..
Första klass mat! :O
HAHAHAHAAH jag ser ut som en VARG men de va så jävla kallt! xD
jag å issa i liften (: <3
and again! :)
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH Issa fattar :P
jag å issa skogsluffar å hittar nya vägar ;) denna stig = 10/10p.
snabbaste sätt att få platina hår på, FRYS DET!
Jag uppe i backen (:

Kommentarer
Postat av: isabell

Mohahaha, nästan så jag måste härma dug; nuuusch!!

2010-02-20 @ 12:39:10
Postat av: Tess

haha men de finns ju inget svar som är mer passande än nusch juh? ;D jag av någon aledning gillar det ordet (aaaa) pussi

2010-02-20 @ 13:23:17
URL: http://tgranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0