12.30

har sovmorgon till 12.30 idag :D det innebär att ja precis vart på gymmet i typ 1,5 h .. skit skönt eftersom att man va själv på gymmet. gillar inte sällskap när de gäller att träna på gymmet....... :D hahaha.. mina armar är lite skakis så de va svårt att sminka sig men de löste sig.. de fick bli lite hackigt ;)
igår orkade jag inte skriva om skolan men vi va iallafall på södertörns tingsrätt å kollade på olika fall i tingsrätten. själv satt jag inne på olaga hot i en å en halv timme.. intressant men JÄVLIGT lång tråkigt -.-' jaja.. orkar inte va hemma så jag åker nog till skolan nu ;) c ya puss

Kommentarer
Postat av: issa

shiiiit, duktiga du ^^

2010-02-26 @ 11:17:30
Postat av: Tess

väääät :P

2010-02-27 @ 17:23:47
URL: http://tgranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0